Ακόμα και τη γνωμοδότηση της Αρχής Διασφάλισης της
Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) για την αναδιάρθρωση της
τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αγνοεί ο υπουργός Παιδείας, ενώ την ίδια στιγμή
δείχνει τη μέγιστη ασέβεια προς τους μαθητές που διαγωνίζονται για την
εισαγωγή τους σε Τμήματα φαντάσματα, τα οποία ακόμη δεν έχουν
ανακοινωθεί. Τα παραπάνω επισημαίνει η Επιτροπή Ελέγχου Κυβερνητικού
Έργου Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, σχολιάζοντας τις απαντήσεις και έγγραφα που
προέκυψαν από σχετική ερώτηση του κόμματος. Όπως επισημαίνεται, ο Κ.
ΑρΒανιτόπουλος αγνοεί τη γνωμοδότηση της ΑΔΙΠ, στην οποία καταγράφεται η
αντίθεση στην υλοποίηση του Σχεδίου Αθηνά , διότι αυτή θα είχε ως
προϋπόθεση την ύπαρξη εθνικής αναπτυξιακής στοχοθεσίας και στρατηγικής
για την Ανώτατη Εκπαίδευση και Έρευνα προϋπόθεση που δεν υπάρχει. Στη
γνωμοδότηση αυτή, την οποία απέκρυπτε ο υπουργός, καταγράφεται η μη
ενιαία εφαρμογή των κριτηρίων με τα οποία υλοποιήθηκε το Σχέδιο, ενώ για
τη διαβόητη οικονομία κλίμακας η Αρχή γνωμοδοτεί για το ακριβώς
αντίθετο! Τέλος, για τις συγχωνεύσεις των ακαδημαϊκών Τμημάτων, η Αρχή
απαντά ότι, στην κλίμακα που ο υπουργός τις υλοποιεί, τα καθιστούν εκτός
μάχης με δομική και λειτουργική ανεπάρκεια. Παρ' όλα αυτά, υπογράφηκε
το Ιο Προεδρικό Διάταγμα που αφορά την υλοποίηση του σχεδίου Αθηνά , ενώ
ακόμα και τώρα ο υπουργός προχωρά σε συγκροτήσεις Σχολών και Τμημάτων
αγνοώντας τις υποδείξεις των ακαδημαϊκών οργάνων που με δικό του νόμο
εκλέχθηκαν για τη χρηστή διαχείριση των ΑΕΙ. Όπως επισημαίνει η ΕΕΚΕ του
ΣΥΡΙΖΑ, με το σχέδιο αυτό, όπως γνωμοδοτεί και η Αρχή που ο ίδιος ο
υπουργός συγκρότησε για να τον συμβουλεύει, διαλύει τα Πανεπιστήμια και
τα ΤΕΙ και αλλάζει το περιεχόμενο των σπουδών που παρέχουν. Στο μεταξύ,
ολοκληρώθηκε χθες με τις Αρχές Οικονομικής θεωρίας (μάθημα επιλογής) ο
πρώτος γύρος των Πανελλαδικών εξετάσεων, θα ακολουθήσουν οι εξετάσεις
στα ειδικά μαθήματα. Πηγή: ΑΥΓΗ
abortion pill bleeding website abortion paperwork adult dog sex stories tolobel.com incest nifty sex stories dating for married read wifes who cheat
Σχόλια (
)
|